Club Monaco spring 2012


Zupełnie przypadkiem trafiłam na kolekcję Club Monaco. Jestem nią zachwycona. Nie tylko ze względu na przepiękne wiosenne zdjęcia ale delikatne zwiewne spódnice, pastele i tę delikatność. Dodatkowo na wczesną wiosnę kurtki, dżins i skóra. Wszystko jednak dopasowane, wygodne i modne. Jakby troszkę takiego życia poza miastem zaadaptować do życia w mieście. Wychodzi całkiem niezła mieszanka! Ale chyba najbardziej spodobał mi się fakt, ze takie kreacje nie są niczym nowym- można w dowolnym stopniu przenieść je na nasze szafy i możliwości sklepowe. Wcale nie trzeba wydawać fortuny, żeby wyglądać jak prezentowane modelki. Poza tym dobór kolorów nie jest jaskrawy i awangardowy. Swobodne a jednocześnie eleganckie, to jest to, co pasuje mi w tym najbardziej. Oto kilka zdjęć na chłodniejsze i cieplejsze momenty naszej polskiej wiosny!
Coś co zwróciło moją szczególną uwagę to skromny a jednocześnie elegancki styl współczesnej angielskiej panienki. Na swój sposób uroczy ale i elegancki.
Właśnie takiej, pełnej prześwitów i lśnienia wiosny oczekuję! Przecież to dopiero początek, świt tego ciepła które nadchodzi.
Tu jeż wersja jak najbardziej elegancka. Sukienka zachwycająca i blada- nie musi być ciemne, żeby było ładne!
Zwykłość tej sukienki w połączeniu z dodatkami! Czy nie jesteśmy w stanie same stworzyć takiej stylizacji?
Nic nowego tak naprawdę a jednocześnie zachwyca- to chyba ponadczasowa elegancja!

Komentarze

Popularne posty