Jedwab do włosów Joanna Styling

Ostatnio znalazłam w drogerii coś ciekawego, jedwab do stylizacji Joanna. Jego ilość mnie zachwyciła. Byłam również bardzo ciekawa jak to działa i czy rzeczywiście jest to taki sam jedwab, który kupuję z Biosilc do pielęgnacji końcówek. Mam jednak wrażenie, że to zupełnie coś innego. Niby podobna konsystencja, przezroczysty kolor  no i ilość większa ale to nie jest to samo.

Czy to w ogóle jest jedwab? Porównałam nawet skład z jedwabiem z Wax silk L'biotical.Okazuje się podobny, niby. Dodatkowo produkt Joanny przeznaczony jest do "nadawania połysku i wygładzania włosów" co akurat przy moich puszących się włosach może okazać się całkiem przydatne. Na razie oprócz bardziej klejącej niż tłustej ( jak w przypadku jedwabiu innych firm) konsystencji jakoś nie zauważyłam wielkich efektów. No oprócz ślicznego zapachu! Już dla niego samego mogę stosować ten kosmetyk! Dodatkowo rzeczywiście, włosy nabierają blasku, wiec śliczny- nietłusty połysk- jest jak najbardziej pożądany!

Komentarze

Popularne posty