Dzikie serce John Eldredge

Książka, którą pożyczyłam z kościelnej biblioteki poznańskiej. Autor, twierdzi, że to, co naprawdę definiuje istotę męskości zostało całkowicie stracone dla naszego myślenia. Sposób w jaki żyje współczesny mężczyzna jest całkowicie sprzeczny z tym, co podpowiada mu serce. Książka wciąga od pierwszych stron. Napisana w sposób ciekawy, chociaż analizy psychologiczne bywają nieco nużące. Pozostała część to doskonałe przykłady, ilustracje zachowań i podawanie niekonwencjonalnych rozwiązań. odpowiedzi biblijne- czy Bóg jest gwałtowny? Zajrzyjcie do książki. ja tylko mogę powiedzieć o reakcjach mojego męża, kiedy czytałam na głos a on zajmował się zupełnie czym innym. Co chwilę wtrącał:  "A widzisz?" "To teraz mnie rozumiesz?" "Właśnie taki mężczyzna jest!" Autor sugeruje, że książkę tę powinien przeczytać nie tylko każdy mężczyzna ale każda żona i matka mająca syna! To jednocześnie piękna podróż mężczyzny z bogiem, jego inicjacji w dorosłość duchową.Gorąco polecam!

Komentarze

Popularne posty