Gołąbki

Wcale nie tak łatwo o dobry i zdrowy obiadek. Oto pyszny pomysł mojej mamy:)

GOŁĄBKI Z LEŚNYMI GRZYBKAMI
mojej kochanej mamy są genialne!
SKŁADNIKI
* 3 małe kapusty
*4 woreczki ryżu ( ja użyłam jaśminowy)
*1 szkl. suszonych grzybków ( zmielić grubo
*przyprawy- sól, pieprz ziołowy, sos sojowy,
*2 cebule ( usmażyć na oliwie)
wywar warzywny do zalania gołąbków.

WYKONANIE- ryż ugotować, cebulę pokroić w drobną kostkę i usmażyć. Zmielone grzybki dusimy z cebulą i odrobiną wody. Dodajemy do ryżu , doprawiamy do smaku i farsz gotowy.
Najwięcej roboty mamy z kapustą, Usuwamy głąb, główkę wkładamy do wrzątku i kila minut gotujemy , zrywając wierzchnie liście , odkładamy do miski .Usuwamy nożykiem grube żyły na liściach. Nakładamy farsz ,zawijamy, do garnka , zalewamy rosołkiem warzywnym i gotujemy do miękkości.


hehehe naprawdę dobre, pisząc to aż zgłodniałam.

Komentarze

Popularne posty