piątek, 7 stycznia 2011

Omartaian Stormie Moc modlitwy kobiety

Książka jakoś tak od dłuższego czasu przykuwała mój wzrok, ale dopiero, kiedy jej fragmenty przeczytałam na blogu koleżanki zaczęła mnie interesować. Historia ciągłego spotykania się z nią jest długa, dlatego skrócę ją do momentu, kiedy trafiła w moje ręce jako prezent, od - jeszcze wtedy narzeczonego ( dziś już męża).



Starałam się ją czytać w każdej wolnej chwili, nawet w przerwie w pracy- a mieliśmy wtedy dosyć zimno, 13 stopni momentami. Ale nie mogłam się oderwać. To jedna z tych książek, która nie jest powieścią a wciąga. Wymaga myślenia, uczy a jednak jest się głodnym poznania co dalej. Wartościowa. Nie ważne jakiego kto jest wyznania, łączy nas wspólna rzecz, jesteśmy kobietami i potrzebujemy modlitwy.

Jestem już po kolejnej z książek tej autorki. Są naprawdę wartościowe. Każda z nas potrzebuje duchowej odnowy, chwili dla siebie. Są tam także elementy tego, kim jest kobieta i jaka powinna być, aby móc się nią czuć.

 Książkę można czytać wielokrotnie, ja ciągle do niej wracam.

1 komentarz:

  1. brzmi zachęcająco i bardzo ciekawie,trzeba będzie wreszcie przeczytać......

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...