3 kroki Clinique- recenzja

Postanowiłam wypróbować ten jakże słynny zestaw kosmetyków. Miałam już kilka produktów tej firmy i zawsze byłam niezmiernie zadowolona. Są to kosmetyki opracowane przez lekarzy ze szczególnym uwzględnieniem zwłaszcza twarzy wrażliwej. Testowane dermatologicznie kosmetyki służą nawet cerze alergicznej! Dzisiaj krótka recenzja zespołu kosmetyków do oczyszczania i pielęgnacji twarzy, zestaw standardowy.

Oczyszczanie:


Przede wszystkim oczyszczanie. Dla mnie żel do mycia twarzy okazał się rewelacyjny. Dokładnie oczyszcza skórę- nawet z resztek makijażu. Formuła przeznaczona do skóry tłustej jest beztłuszczowa i zawiera mentol, który chłodzi i dokładnie oczyszcza tłustą skórę. Zapach- niby bezzapachowy produkt, ale delikatnie czuć kosmetyk. Konsystencja przejrzysta, delikatna, łatwo rozprowadza się po twarzy. Delikatnie się pieni ( efekt raczej zmywania niż prania twarzy!). Stosunkowo delikatny kosmetyk zaskoczył mnie skutecznością, Twarz nie tylko była odświeżona ale dokładnie oczyszczona. Zauważyłam też lekkie ściągnięcie, wygładzenie skóry buzi, co było dla mnie ogromnym plusem.

Złuszczanie:
Dla mnie tonik złuszczający okazał się chyba za mocny. Mam skórę mieszaną a ten chyba jednak okazał się troszkę za mocny. Producenci zapewniają, że ten opracowany przez dermatologów oczyszczająco-rozświetlający Clarifying Lotion jest preparatem, który przynosi widoczne efekty. Delikatnie usuwa łuszczący się, matowy naskórek, by odsłonić czystszą i gładszą skórę. Optymalizuje wymianę komórek, idealnie przygotowując skórę na nawilżanie. Dla mnie było to przeżycie lekko piekące i szczypiące. Moja cera chyba pokazała swoją bardziej wrażliwą naturę. A może zwyczajnie nie ten tonik dobrałam do odpowiedniego typu cery. Tonik bowiem jest w aż czterech wariantach więc można go odpowiednio dobrać- chyba lepiej z pomocą eksperta w sklepie! Jeżeli ktoś lubi takie porządne oczyszczenie, przy cerze tłustej z problemami to będzie tym tonikiem zachwycony!

Nawilżenie:


Ostatnia część - krem do twarzy.Nareszcie mogę powiedzieć, że jest zachwycona. Delikatna, niemal bezzapachowa formuła, szybko się wchłania. Delikatny, nie pozostawia tłustego filmu, a nie jest to krem matujący. Dla mnie wprost rewelacyjny. Producent zapewnia, że głęboko nawilżająca emulsja lub żel pomagają uzyskać naturalny balans nawilżenia, potrzebny zdrowej skórze. Te dermatologicznie opracowane formuły pomagają zmiękczyć, wygładzić i poprawić fakturę każdego rodzaju skóry. Rzeczywiście skóra jest zmiękczona, staje się gładsza i delikatniejsza. Ten krem jest obowiązkowy! Skóra tłusta potrzebuje nawilżenia. Nie wystarczy tylko oczyszczenie! Przez przesuszanie dwoma pierwszymi składnikami, skóra się przesusza i produkuje jeszcze więcej zaskórników i wydzielających się substancji natłuszczających- co prowadzi do łojotoku i stanów zapalnych!

Cały zestaw bardzo mi odpowiada, oprócz toniku, który z pewnością wymienię na inny. Najbardziej polubiłam oczyszczanie delikatnym żelem ale prawdziwą rewelacją był i jest dla mnie krem nawilżający, który polecam nawet bez całego zestawu!

Komentarze

Popularne posty