sobota, 18 lutego 2012

Yves Rocher Vanille Noire Secrets D'Essences

Cóż mam ukrywać. To naprawdę magiczna esencja. Perfumowana Woda Yves Rocher Vanille Noire.
Jak do tej pory nie zwracałam szczególnej uwagi na zapachy z nutą Wanilii, Drażniła mnie słodkość lukrowanego ciastka. W połączeniu z innymi "słodkościami" dla mnie tworzyła kompozycje zbyt cukierkową, zbyt słodką. Za mało kwiatów za dużo cukru.

Ten zapach jest zupełnie inny! Czarna Wanilia ( bo tak można by nazwę przetłumaczyć), to głęboka, słodko- gorzka kompozycja kilku różnych, głębokich wanilii: vanilla Bourboun, Thaitan vanilla, Uganda Vanilla. Dodatkowo olejki z drzewa cedrowego i mandarynki, mimoza i kwiat pomarańczy. To egzotyczny zapach o zniewalającej mocy. Rozgrzewa, ale nie otumania, przyciąga intensywnością ale nie dusi! Zakochałam się w jego zniewalającej i zmysłowej mocy. Mój egzotyczny prezent dodatkowo ma ważną zaletę- to nie jest woda toaletowa ale perfumowana! Zapach utrzymuje się o wiele dłużej na skórze.

Dla kobiet zmysłowych, tajemniczych i z temperamentem. Prawdziwy eliksir!

2 komentarze:

  1. bardzo lubię ten zapach :) ale ja lubię prawie wszystkie waniliowe zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię waniliowe zapachy :D.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...