Klasycznie - puder Yves Rocher couleurs nature

Oto następny kosmetyk w mojej kolekcji kosmetyków Yves Rocher.!Klasyczny puder transparetny do wykończenia makijażu.Wybrałam odcień porcelanowy, najjaśniejszy- jeszcze kupiony, gdy byłam bardziej biała niż blada. 

Puder zawiera drobinki rozświetlające z otrębów ryżowych. Rzeczywiście po nałożeniu skóra jest matowa i tak cudownie gładka. To nie cytat z producenta ale rzeczywisty efekt, gdy przeciągnęłam dłonią po twarzy- takie miłe i aksamitne uczucie. Musiałam się powstrzymywać, bo ciągle zmazywałam warstewkę pudru! Zwłaszcza dotykając policzka! Nie mogłam się nadziwić temu efektowi. 
Czy puder wygładza cerę? Nie mam pojęcia, zauważyłam jedynie tę aksamitną gładkość. 
Rozjaśnia nawet bardzo! przyznaję się, ze popełniłam błąd i nie przemyślałam dokładnie odcienia, wybrałam najjaśniejszy, a pod wpływem pogody moja cera wraz z częściej pojawiającym się słońcem nabiera ciemniejszego odcienia- nie opalam się nawet! I troszkę nienaturalnie rozjaśnia mi cerę. 
Dodatkowo kosmetyk ma specyficzny- nie pudrowy zapach. Sama nie wiem co tak dokładnie przypomina- może coś miedzy "niby" bezzapachowym produktem a pszczelim woskiem.Może to moje subiektywne odczucie zapachowe.
Składniki pochodzenia roślinnego:
Wyciąg z ryżu, skrobia kukurydziana. Wyciąg z ryżu rozjaśnia kolor skóry.
Testowane pod kontrolą dermatologiczną. 


Kosmetyk jest bardzo dobry! Efekt matu utrzymuje się bardzo długo i wciąż nie mogę nadziwić się tej aksamitności. Nie rozświetla migoczącymi drobinkami jak inne kosmetyki, co uważam akurat za duży plus. Nie uczula i ma się wrażenie, że na twarzy nie ma żadnego pudru. Jest wydajny a gąbeczka jest bardzo praktyczna, jeżeli chodzi o wszelkiego rodzaju poprawki. Pudełeczko z lusterkiem wystarczy wrzucić do torebki! Wszystko razem wiec nie trzeba osobno pędzla i lusterka zabierać. Denerwuje mnie ten zapach- podobno tylko ja go czuję! I moja głupota- czyli zbyt jasny kolor, który sama wybrałam! Poza tym kosmetyk bije na głowę wszystkie transparentne pudry jakie do tej pory miałam i naprawdę go polecam! Jeżeli chodzi o cenę, kupiłam go na promocji za 50% normalnej ceny, jakieś 28 zł. W sklepikach Yves Rocher znów jest promocja za 50 % więc polecam.

Miałyście może jakieś pudry tej marki? Jak się sprawdziły?

Komentarze

Popularne posty