Pink sunrise Avon- a raczej Nude

Nie jestem pewna czy to na moich ustach czy ten odcień w ogóle wygląda raczej naturalnie NUDE, z lekkim dodatkiem bladego różu. Jak zwykle wybrałam katalogowy kolor, który wygląda inaczej niż w katalogu. Całe szczęście, ze akurat ten odcień wpadał w Nude a nie w pomarańcz, bo w przypadku odcienia mojej cery byłaby to prawdziwa tragedia.


Kilka słów o stosowaniu


Pomadka Color trend kiss 'n' go Pink Sun rise kosztowała w promocji 6,90 i kolor jest nawet zadowalający.  Najmniej podoba mi się mało miękka konsystencja. Po dwóch godzinach mam wrażenie, ze szminka waży się na ustach co mnie troszkę zdenerwowało. Do trwałych nie należy ale nie schodzi od razu z ust, wiec nie jest tak źle. Znacznie lepsze są szminki Avon Ultra Colour Rich- nie ma porównania!

Zalety:

Kolor okazał się ciekawy i naturalny, ładnie wygląda po nałożeniu. Cena rzecz jasna bardzo niska!

Wady:

Warzy się na ustach po czasie i nie jest zbyt trwała.

A Wy co sądzicie o tych kosmetykach?

Komentarze

  1. Ładny kolorek:) Miałam te szminki z color trend i rzeczywiście nie są trwałe, ale za taką cenę nic więcej nie można oczekiwać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za każdym razem gdy coś kupię z Avonu nie jestem zadowolona. Wyjątkiem są perfumy :) Z tej serii nic nie miałam. Kiedyś używałam pomadki w białym opakowaniu, ale nie pamiętam co to było, bo to było jeszcze w liceum :) pamiętam tylko, że byłam nawet zadowolona :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty