Rwa kulszowa i ćwiczenia na kręgosłup

Oto kilka ćwiczeń na rwę kulszową i dolny odcinek kręgosłupa. Nie wyszukałam ich w Internecie ale zalecił mi je lekarz ortopeda. Jak do tej pory nawet skutkują. 
Dodatkowo skłony w przód i z całej siły, ile tylko można w tył. Nie było to łatwe i czasem się denerwuję ilością powtórzeń ( po 30) ale nie jest źle. Lubie ćwiczyć i nie cierpię na jakieś niesamowite bóle już teraz. Nie polecam osobom, które umierają z bólu- a ja też taki stan miałam początkowo. Ale skłonów nigdy za dużo. Pamiętam w szkole średniej, moja nauczycielka mówiła, ze jeśli na starość zapomnimy o wszystkim to o skłonach mamy nie zapominać, ponieważ uchroni nas to przed wieloma problemami z kręgosłupem. nie jest to bardzo wymagające ćwiczenie. Jak sądzicie?

Komentarze

  1. Jeśli chodzi o leczenie schorzeń kręgosłupa to dostępnych jest naprawdę wiele metod. O jednej z nich poczytać można na stronie https://kregoslup.carolina.pl/metody-leczenia/termolezja/ . Jednak pamiętać trzeba, że to lekarz decyduje o leczeniu, nie powinniśmy robić na własną rękę

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty