Maska do włosów WAX - moja opinia

Zażyczyłam sobie w prezencie maskę do włosów. Chciałam je odżywić po zimie, żeby tak nie wypadały. I cóż, zima wciąż za oknem a moje włosy wciąż wypadają. Kiedy sprawdziłam skład  i o dziwo, tam coś co przypomina hennę w minimalnym stopniu występuje, czyżbym dostała inną maskę? Sprzedana w aptece, wiec niby wszystko ok.
Maska tradycyjnie, gęsta substancja. Miałam maskę do włosów przetłuszczających się i byłam zachwycona, tymczasem to jakoś mnie nie przekonuje. Troszkę raczej rozczarowuje. Nakładam bowiem to ustrojstwo na włosy i ma wrażenie, że się w nie zwyczajnie wchłania. jakby wsiąka, dlatego trudno określić czy wystarczająco dużo jej nałożyłam. Biorąc pod uwagę inne maski, nałożyłam podobną ilość. I co? natychmiast wsiąkło! Tylko, że należy pozostawić w kąpieli lub pod ciepłym ręcznikiem na 30 minut. Tradycyjnie. I tak zrobiłam. Do tej pory jednak nie wmasowywałam masek w skórę głowy, tym razem, zgodnie z instrukcją tak zrobiłam.
Rezultaty za pierwszym razem, były średnie. Włosy były obciążone, zaraz po spłukaniu maski miałam wrażenie, ze są jak druty! Twarde i sztywne! Działanie maski? Kolejnym razem nie wmasowywałam w skórę głowy, żeby uniknąć wrażenia, że włosów wcale nie umyłam. A tu proszę, nie było już tak źle. Włosy obciążone dalej, ale mniej druciane. Dodatkowo wciąż masakrycznie trudne rozczesania. jestem rozczarowana i odrobinę zirytowana. Miałam nadzieje, na porządne odżywianie a tu raczej walczę z maksymalnym obciążeniem i zdrutowaniem moich i tak kłopotliwych, porowatych włosów!
Maski jest naprawdę dużo i chyba nadaje się raczej do gęstych, suchych i puszących się włosów niż moich falowanych, cienkich i delikatnych kłaczków. Walka o długie włosy trwa!

Komentarze

  1. Jestem zdziwiona - używam tej maski i ile bym jej nie nałożyła na włosy nigdy mi ich nie obciążyła. Po zmyciu jej i wysuszeniu włosów są mega gładkie, miękkie w dotyku, dobrze nawilżone i błyszczące, a do tego ułatwione jest ich rozczesywanie. Widać każde włosy mają inne wymagania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, właśnie takimi opiniami się sugerowałam, miałam z tej serii a nagle okazuje się , ze dla moich włosów ta wersja to jakaś porażka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty