Koktajl wzmacniający

wreszcie jakiejś mojej potrawie udało się zrobić artystyczne zdjęcie:)
Najwięcej witamin mają rzecz jasna owoce:) Nie mam tyle czasu, ale staram się co jakiś czas zrobić koktajl owocowy. Nie dodaję cukru! To wszystko jest naprawdę bardzo słodkie. Ostatnio miałam trochę bardzo dojrzałych owoców: mango, banan, pomarańcz. Obrałam ze skórki, pocięłam na kawałki i zmiksowałam. Nie wszystko stało się jednolite, zostały fragmenty owoców, co moim zdaniem jest zaletą tego koktajlu. Zwłaszcza, ze włókniste mango ciężko doprowadzić do płynnej konsystencji.

Skład witaminowy:
1 mango zawiera: B1, B6, B2, B12, B5, B9,Vit C, VIt D, Vit E, beta- karoten, fosfor, wapń, zelazo, magnez, selen, magnez, potas, sód, cynk, miedź
1banan zawiera: beta- karoten, B1, B2, B5, B6, Vit C i wszystkie minerały
1 pomarańcza zawiera: beta- karoten, B1, B2, B5, B6, Vit C, Vit E, wszystkie minerały oprócz fosforu




Nie jest to całkowite zapotrzebowanie dzienne, dlatego nie można tego przedawkować:) Jest słodziutkie, nie potrzeba cukru! Do tego ma dużo błonnika i jest łatwo przyswajalna formą, nie podrażnia żołądka jak tabletki!
Życzę smacznego:)

Komentarze

Popularne posty