Wielka ( duża ) Pętla Bieszczadzka

Pętla Bieszczadzka, czyli około 250 km, oczywiście samochodem. Ale podziwiam każdego, kto w tę niesamowitą podróż wybrał się pieszo lub rowerem! Widoki są przepiękne, warto zatrzymać się choć na chwilę. I tak jedną stopą dotknęliśmy Ukrainy a na chwilę skoczyliśmy na Słowację! Spędziliśmy cały dzień na przejechanie tego terenu! ale było warto! Czasami droga ma więcej dziur niż asfaltu, ale przecież nie chodzi tu o wygodę ale chęć zobaczenia czegoś niepowtarzalnego- niesamowitej przyrody, gór. Kilka razy spotkaliśmy znaki "Uwaga Niedźwiedź" czy "Uwaga Ryś". Szkoda, że żadnych z nich nie zobaczyliśmy. Ale to co zdążyliśmy sfotografować, zobaczyć na własne oczy na zawsze zostanie tylko dla nas!





Komentarze

  1. Moje rodzinne strony :) bardzo się cieszę, że Ci się podobało :) tęsknię właśnie za tymi widokami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham polskie góry. Szkoda, że jestem tak daleko od nich

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę t5akich cudownych rodzinnych stron, nawet przeszło mi przez myśl, aby się tam przeprowadzić. Przeraża mnie tylko mysl o zimie, jak dojechać do pracy itp

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci, że dopóki nie wyjechałam mieszkałam na totalnym zadupiu :] Nie jest tak źle jak opisują. Zależy w jakim mieście chciałabyś mieszkać, bądź w jakiej wiosce. Im bliżej gór tym cięższa sprawa - bo i mniej pracy. Np. moje rodzinne miasto nie jest duże - ale z przemieszczaniem się z niego gdziekolwiek nawet w zimie nie sprawia problemów :) Teraz moi rodzice przeprowadzili się do domu, tym samym moja Mama musi do pracy dojeżdżać na to wcześniejsze "totalne zadupie" ale nie narzeka bo drogi są przejezdne :)

    Ale esej wytworzyłam :) sorki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia. Witam Poznianianke ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sano nawet mi się spodobał, Rzeszów też. Tak jeździliśmy w tamtych rejonach. Mniejsze miejscowości były śliczne, ale nie wyobrażam sobie wyjechania zimą samochodem spod domu! Mieliśmy problem jak zaczęło padać! Eh, ale kto wie, jak nam się Poznań znudzi!

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie, chętnie się tam wybiorę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna zdjęcia :) kocham góry:P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty