Serce i rozum
Uwielbiam reklamy z tej serii. Zresztą jak większość Polaków. Są zabawne, pomysłowe i wyjątkowe. Nie wiem tylko czy namawiają klientów, czy bardziej zabawiają, jak krótkometrażowe filmy, odbiorców. Trudna sprawa. Mnie do zakupu Neostrady nie namówili, chociaż topiący się netbook był cudownie zabawny. Na samą myśl o wskakującym do wanny rozumie po netbooka utopionego przez serce, uśmiecham się od ucha do ucha. Motyw rozdziału serca od rozumu jest bardzo znany. W reklamach Neostrady pojawia się w ciekawej funkcji- rozum i serce to przyjaciele. Różnią się od siebie kompletnie. Każde widzi świat zupełnie inaczej. Raz jedno, raz drugie wpada w tarapaty a jednak nie możemy sobie wyobrazić, aby funkcjonowały osobno. Kabaret na stałe zagościł na ekranach naszych telewizorów i stał się częścią kampanii reklamowych. Humor jest dla nas bardzo istotny, ale czy podwyższa sprzedaż?Jednego możemy być pewni, dzięki tej parze pewno sprawia, ze zapamiętamy produkt na długo.
W Internecie funkcjonują dwie reklamy, które w telewizji indyg nie zostały pokazane. Może na zbyt brutalne sceny? Druga jest zabawną walką z konkurencją- cóż, ciekawa jestem jaką karę za tak nieuczciwą aluzję do konkurencji musiał zapłacić zleceniodawca reklamy.
Komentarze
Prześlij komentarz