Dzień dziecka

Gumisie, w niedzielne wieczory.
 Właśnie z okazji Dnia Dziecka, postanowiłam powspominać dawne czasy. Wraz z rodzeństwem uwielbialiśmy bajki. Była ich cała masa o najróżniejszej tematyce! Potem potrafiliśmy bawić się godzinami odgrywając postacie z poznanych historii. Może też niektóre oglądaliście? Oto te, które najbardziej utkwiły mi w pamięci.
Mieliśmy tę bajkę na kasecie video, obejrzeliśmy tyle razy, że przestały działać niektóre fragmenty!

Dosyć późna bajka, już nie byliśmy takimi dziećmi, ale urocza.

Uwielbiałam to anime, na podstawie powieści autorki Tajemniczego ogrodu

To bajka, która nas wciągała. Buka, dziwny potwór, przerażała naszą młodszą siostrę!

To chyba jedna z najpiękniejszych bajek jakie widziałam. Tajemnicze, zaginione miasta El Dorado!

Razem z Estebanem i jego przyjaciółmi przeżywaliśmy poszukiwania El Dorado!
Moki to ten najmłodszy, przenosili sie w krainy biblijne, zeby na własne oczy zobaczyć wielkie historie!



Oj po tej bajcie bawiliśmy się godzinami w statek kosmiczny! Ulises wrócił do domu? Nie mam pojęcia, chyba nie, nie widział ostatniego odcinka. ale najważniejsza była cała Odyseja kosmiczna.

Komentarze

Popularne posty