Pasmanteria

To sklep, który uwielbiam. Znalazłam go zupełnie przypadkiem, gdy temperatura okazała się niższa niż w rzeczywistości. Nagle okazało sie ze, bez zabezpieczenia moich stop, zamarznę. Poratowała mnie przemiła pani. Dokonałam tam dosyć sporego zakupu. Nie jest to żądna sieciówka, może i lepiej ale jedno z tych urokliwych miejsc, gdzie ciągle się wraca. Można tu znaleźć całe mnóstwo ciekawych broszek, opasek, skarpetek, rajstop, pończoch, podkolanówek, wzorzystych i tych co przypominają wzór na szydełku. Są i rękawiczki, czapeczki a nawet ciekawe chusty. jest tego trochę wśród guzików, nici i tasiemek w tysiącach kolorów. Obsłuży nas przemiła kobieta, to chyba właśnie dzięki niej w tym sklepie na Wildzie straciłam spora sumę pieniędzy. Ale za każdym razem jestem zadowolona z zakupu.

Komentarze

Popularne posty