Posegregowana rzeczywistość

                                   Siadam na przeciwko moich szuflad i jestem naprawdę dumna z tego co widzę.


Jak większość kobiet,  mam problem z uporządkowaniem tysięcy niezbędnych przedmiotów. Całą lista fatałaszków, sprzączek, pasków, paseczków, klamerek, gumek, skarpetek w kilku rodzajach, pończoch, rajstop, skarpetek do balerinek, półbutów i wiele więcej. To wszystko- ku zdziwieniu, może nawet przerażeniu mojego męża- jest mi niezbędne do życia. I to właśnie dzięki niemu, z pomocą przyszła jak zwykle pomysłowa Ikea. Pojemniki z przegródkami pomagają mi uporządkować ten mój nieco chaotyczny ale jakże liczny świat ubrań i dodatków. Są w neutralnym kolorze, więc pasują do wszystkiego. Można je umieścić w skrzyni łóżka, na półce szafy, w przepastnej szufladzie czy w szafie. Nie są drogie, ok. 20 zł, więc można zainwestować w coś, co pasuje do każdego mebla! Nie tylko ja chętnie odwiedzam Ikeę w Poznaniu, bo mnóstwo w niej promocji i ciekawych rozwiązań. Zresztą, lepiej się myśli, jeśli wszystko się uporządkuje, zaoszczędza też czasu w szykowaniu się rano do pracy!

Komentarze

Popularne posty