Ciekawe letnie fryzury

 Dlaczego właśnie te fryzury na lato zyskały moją największa aprobatę? Przede wszystkim na delikatność i wrażenie naturalności ( chociaż do wykonania takiej fryzury potrzebna jest chwila cierpliwości i odrobina, może większa, kosmetyków). Fale opadające na ramiona. To jest to- brak tutaj przestylizowanych prostych jak spod żelazka płaskich włosów. Seksownie i pięknie. zarówno do pracy jak i na wyjście!
 Zwróciłam też uwagę na różnego rodzaju plecionki, warkocze, kłosy i dobierane wracają do łask. Cudownie, romantycznie i dziewczęco. Dodają uroku ale tez nie niszczą włosów! Dla mnie rewelacja, chociaż jeszcze troszkę mi zajmie zanim osiągnę taką długość włosów ( całą wieczność?). Cieszy mnie ten nurt romantyczności i dziewczęcości. Oby tylko pogoda pozwoliła prezentować te urocze trendy tego lata!

Komentarze

Popularne posty