Stenders southern Coconut - Masło do ciała

Dla mnie kosmetyk niezastąpiony! Naprawdę świetny, bez sztucznych ulepszaczy, barwników i składników konserwujących. jak najbardziej naturalny. Ma cudowny, lekko słodkawy zapach kokosowo melonowy, chociaż w samych składnikach, ku mojemu wielkiemu zdziwieniu, kokosa nie ma. Natomiast jest masło shea, które nadaje tego słodkawego zapachu i tłustości masełku. Do tego nawilża, odżywia i zmiękcza skórę.  Mamy tu niezwykle bogaty w wartości odżywcze olejek jojoba (dodatkowo uelastycznia skórę i nadaje jej gładkość), masło z mango (walory regenerujące skórę, wspomagające jej odbudowę, posiada również witaminę E) oraz wyciąg z grejpfruta (właściwości antybakteryjne i tonizujące). Dodatkowo mamy także wosk pszczeli, posiadający właściwości antyseptyczne i największe ilości witaminy A.
Masło jest świetne jako rodzaj witaminowego odżywienia dla skóry po kąpieli, doskonale nadaje się do masażu a także do kąpieli słonecznych. Ma miękką, delikatnie puszystą konsystencję, cudownie rozprowadza się na skórze i szybko wchłania. Zapach utrzymuje się bardzo długo- co osobiście bardzo lubię! Dla mnie jest to produkt rewelacyjny!
Składniki: Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Mangifera Indica (Mango) Butter, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Cera Alba (Beeswax), Tocopheryl Acetate, Citrus Grandis (Grapefruit) Oil, Parfum (Fragrance), Benzyl Benzoate, Citral, Cinnamic Alcohol, Coumarin.

Komentarze

  1. Wiesz, co w Tobie zawsze podziwiałam? Że Ty zawsze potrafiłaś być kobietą ;) Że potrafiłaś zadbać o siebie tak, jak kobieta powinna to robić. Nie to co ja, która jedyne, co robi to umyje twarz pod prysznicem szorstką gąbką do ciała, potem od niechcenia maznie balsamem i tyle ;] Czasem ogolę nogi :P Czytam Twojego bloga od wczoraj, dotarłam aż tu i z przerażeniem zaglądam teraz do mojej szafki z kosmetykami :D Może też czas zacząć być bardziej kobietą?? :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty