piątek, 8 lipca 2011

Stenders southern Coconut - Masło do ciała

Dla mnie kosmetyk niezastąpiony! Naprawdę świetny, bez sztucznych ulepszaczy, barwników i składników konserwujących. jak najbardziej naturalny. Ma cudowny, lekko słodkawy zapach kokosowo melonowy, chociaż w samych składnikach, ku mojemu wielkiemu zdziwieniu, kokosa nie ma. Natomiast jest masło shea, które nadaje tego słodkawego zapachu i tłustości masełku. Do tego nawilża, odżywia i zmiękcza skórę.  Mamy tu niezwykle bogaty w wartości odżywcze olejek jojoba (dodatkowo uelastycznia skórę i nadaje jej gładkość), masło z mango (walory regenerujące skórę, wspomagające jej odbudowę, posiada również witaminę E) oraz wyciąg z grejpfruta (właściwości antybakteryjne i tonizujące). Dodatkowo mamy także wosk pszczeli, posiadający właściwości antyseptyczne i największe ilości witaminy A.
Masło jest świetne jako rodzaj witaminowego odżywienia dla skóry po kąpieli, doskonale nadaje się do masażu a także do kąpieli słonecznych. Ma miękką, delikatnie puszystą konsystencję, cudownie rozprowadza się na skórze i szybko wchłania. Zapach utrzymuje się bardzo długo- co osobiście bardzo lubię! Dla mnie jest to produkt rewelacyjny!
Składniki: Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Mangifera Indica (Mango) Butter, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Cera Alba (Beeswax), Tocopheryl Acetate, Citrus Grandis (Grapefruit) Oil, Parfum (Fragrance), Benzyl Benzoate, Citral, Cinnamic Alcohol, Coumarin.

1 komentarz:

  1. Wiesz, co w Tobie zawsze podziwiałam? Że Ty zawsze potrafiłaś być kobietą ;) Że potrafiłaś zadbać o siebie tak, jak kobieta powinna to robić. Nie to co ja, która jedyne, co robi to umyje twarz pod prysznicem szorstką gąbką do ciała, potem od niechcenia maznie balsamem i tyle ;] Czasem ogolę nogi :P Czytam Twojego bloga od wczoraj, dotarłam aż tu i z przerażeniem zaglądam teraz do mojej szafki z kosmetykami :D Może też czas zacząć być bardziej kobietą?? :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...