Sól do stóp z Wieliczki

Nie trzeba jechać aż nad Morze Martwe, żeby mieć doskonałą sól do stóp czy do kąpieli. Ja przywiozłam cały zapas z Kopalni w Wieliczce. Właściwie już mi się kończy. Wybrałam sól z ekstraktem różanym. Taką sól można kupić w sklepie wysyłkowym albo schodząc pod ziemię:) Ja wybrałam drugą opcję. Sól kuchenną i tą kosmetyczną kupiłam w sklepie pod ziemią!

Działanie: Dlaczego używamy sól do moczenia stóp? Otóż jak żaden inny składnik nie zmiękcza tak najtwardszej skóry naszego organizmu- podeszwy stóp. Do tego kosmetyk działa silnie tonizująco, przeciwbakteryjnie i przeciwgrzybicznie. Zmiękcza skórę, "wyciąga zmęczenie". Dzięki temu stopy można dokładnie nawilżyć, usuwając wcześniej zrogowaciały naskórek. Ta sól działa rewelacyjnie, dużo lepiej niż kupione niby z "Morza Martwego".
Zapach: Wybrałam różany i rzeczywiście taki jest. mam wrażenie jakby zmielono z solą płatki kwiatów, zapach jest intensywny i wyraźny.
Użycie- Najlepiej nasypać kilka łyżek, ale osobiście używam garści soli na całą miskę wody. Woda lekko się pieni. Produkt zawiera substancję do kąpieli i pilęgnacyjno- nawilżające.

Komentarze

  1. Moja ukochana sól do stóp to cynamonowa z Flos- Lek: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=20907 uzywałaś kiedyś? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sól :) Ja mam póki co mam sól z morza martwego.

    OdpowiedzUsuń
  3. To jak tam pojadę muszą koniecznie kupić

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty