L' Occitane Rose

Cudowny kremik do rąk.  Jestem nim zachwycona, jest po prostu idealny. Ale cena w stosunku do wielkości jest nieproporcjonalnie duża!

Co zapewnia producent?

Kosmetyk zawiera masło shea, witaminę E. Nawilża i dokładnie odżywia skórę.




Moja ocena kosmetyku:
  • Konsystencja bardziej przypomina emulsję niż krem. Brak tu tej glicerynowej tłustości, silikonowych dodatków ochronnych, które zostawiają nieprzyjemną warstwę na skórze.
  • Bardzo ładnie i szybko się wchłania, od razu zmiękcza skórę!!! 
  • Natychmiast nawilża nawet bardzo suchą skórę, łagodzi podrażnienia i zmiękcza skórę!!!!!
  • Kosmetyk nie zawiera sztucznych barwników.
  • Mój krem ma naturalny zapach róży bułgarskiej- wprost idealny! Jeżeli lubisz różane aromaty to zachwyci Cię czystość i intensywność aromatu!
  • Cena? Bagatela 23 zł za 30 ml. Ten dostałam od przyjaciółki w prezencie. Kolejny kupiłam w prezencie, bo wiedziałam, ze jest to niezwykła substancja:)

Komentarze

Popularne posty