Ziaja med krem na naczynka

Moje ostatnie odkrycie. Przy okazji wizyty w aptece otrzymałam od pani całą masę próbek kremów Ziaja med a ten okazał się rewelacyjny! Jak do tej pory kremy do twarzy z tej firmy omijałam szerokim łukiem! Złe doświadczenia z popularnymi i niemal wszędzie dostępnymi: kakaowym i oliwkowym, sprawiły, ze mój uraz nie mijał. A tutaj proszę, jaka miła niespodzianka!

Ziaja med - kuracja naczynkowa, to krem zmniejszający nadreaktywność naczynek krwionośnych na dzień. Jest to lekka emulsja nawilżająca z wykorzystaniem ECO- certyfikowanych surowców, bez kompozycji zapachowej. Czynne substancje to tokserutyna, czysta escyna wyizolowana z nasion kasztanowca, filtry UVA i UVB, witaminy C, E, prowitamina B5. 

Co obiecują producenci: 
  • wyraźnie wzmacnia barierę naskórkową
  • obkurcza i uszczelnia ścianki naczynek krwionośnych
  • zapobiega osłabieniu naczynek
  • zmniejsza nadreaktywność naczynek krwionośnych
  • redukuje widoczność popękanych naczynek
  • skutecznie łagodzi podrażnienia i zapewnia szybki efekt kojący
  • zapewnia ochronę przed promieniowaniem UVA i UVB
  • zapobiega uszkodzeniom włókien kolagenowych, spowalniając starzenie się skóry
  • intensywnie nawilża, zmiękcza oraz działa osłaniająco na nadmiernie wrażliwą skórę

A teraz czas na moją opinię!
  • Kosmetyk rzeczywiście jest bezzapachowy, przypomina w konsystencji krem półtłusty a nie wodnistą emulsję nawilżającą. Co ciekawe po rozsmarowaniu, szybko się wchłania i nie pozostawia błyszczącego filmu na skórze. Zaskoczyło mnie to bardzo!
  • Kosmetyk przeznaczony jest na dzień, ale czasami i na noc się posmaruję. Zaczęłam go stosować, kiedy moja skóra była lekko podrażniona, rzeczywiście posiada efekt kojący.
  • Doskonale nawilża skórę i nie wpływa na zwiększenie wytwarzanej ilości powłoki lipidowej.
  • Nie pękają mi naczynka, ale chyba za krótko stosuję żeby zauważyć efekt zmniejszonej ich widoczności.
  • Skóra się wyciszyła, jest elastyczna, gładka i nawilżona.
  • Kremik ma 50 ml, ale jest bardzo wydajny! Niewielka ilość starcza na całą buzię!
  • Produkt dostępny jest w aptekach i penie zależnie od tego jaka to apteka to tyle kosztuje. Ja nabyłam go za 13 zł. I uważam, że jest to uczciwa cena. A biorąc pod uwagę działanie, nawet niska!
Mam zamiar poszukać innych produktów tej serii. Nie mam wielkich problemów z naczynkami, kilka drobnych ale skóra wydawała mi się przemęczona i podrażniona, nawet piekła. Dlatego tak zachwycił mnie efekt tego bezpiecznego kosmetyku!

Komentarze

  1. ja kupiłam krem ulga ziaji też na naczynka i jest beznadziejny, może się skuszę na ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. you are invited to follow my blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej serii bardzo lubię koncentrat na naczynka w takiej mniejszej tubce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie jestem w trakcie szukania dobrego kremu na naczynka. Po takiej ''kuszącej'' opinii chyba muszę go wypróbować.

    Pozdrawiam Paulina ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Także miałam ten krem ;) Teraz wzięłam się za porządniejszą kurację naczyńkową i stosuje kremu z Lirene(dzień) i AA(noc). Cudów nie widać-bladsza nie jestem ale przynajmniej buzie mam odpowiednio nawilżoną ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za reklamę, właśnie poszukuję dobrego kremu do cery naczynkowej (nie wiedziałam nawet, ze taką mam :P) zajrzę do apteki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty