Inositol Vegetal- ekstrakt z zielonego ryżu

To chyba najlepszy krem pod oczy jaki do tej pory miałam!

Inositol Vegetal Yves Rocher

Kosmetyk zawiera składnik inozytol- jest to ekstrakt z zielonego ryżu, rośliny, która potrafi oddychać rosnąc pod wodą. Działając na skórę, znacząco poprawia on oddychanie komórkowe, przez co spowalnia proces powstawania zmarszczek, wspomaga nawilżanie i naturalną ochronę skóry.


Krem intensywnie wygładza skórę, zapobiega powstawaniu zmarszczkom, likwiduje opuchnięcia i rozjaśnia cienie pod oczami.



Zalety:
  • Kremik przeznaczony jest nawet dla bardzo wrażliwej skóry i nie podrażnia oczu- producent zapewnia, ze został stworzony w konsultacji z okulistami.
  • Likwiduje pierwsze zmarszczki i zapobiega ich powstawaniu, czyli przeznaczony dla osób 25+, co akurat u mnie się sprawdza rewelacyjnie

 
  • Jak widać na zdjęciu kolor beżowy szybko wtapia się w skórę i dodatkowo posiada opalizujące (nie brokatowe) drobinki, które rozświetlają okolice oczu. Troszkę taki korektor rozświetlający w kremie- mogłabym mieć taki korektor- krem pod oczy. Szkoda, że nie jest nim!
  • Świetnie nawilża skórę a jednocześnie nie czuć go na skórze, nie obciąża jej! Czasami zastanawiałam się, czy na pewno nałożyłam krem!
  • Konsystencja nie jest zbyt gęsta, przez co kremik jest bardzo wydajny!
  • Szybko się wchłania w skórę, ja nakładam również na powieki.
  • Łagodzi objawy zmęczenia oczu- doskonale nawilża!
  • Rzeczywiście likwiduje opuchnięcia- może nie w stopniu 100% ale stanowczo można to zauważyć!
Wady:
  • Mógłby być o wiele tańszy i chociaż starcza na naprawdę długi czas, jego cena poza promocją wynosi koło 56 zł za 15 ml!!!!!!
  • Opalizująca konsystencja świetnie się nadaje pod makijaż, ale przy moim odcieniu skóry jest widoczna, jeśli nie nałożę pudru czy korektora!
Ogólnie muszę przyznać, że uwielbiam ten kremik. Wcześniej miałam całkiem dobry krem pod oczy z Anew aqua Avon ale ten jest wprost rewelacyjny i porzuciłam pierwszy na rzecz Yves Rocher!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty