Pure system - delikatnie i silnie na niedoskonałości

Ciekawy kosmetyk. Dostałam mnóstwo próbek tej serii ( przy zakupach panie ekspedientki zawsze miło mnie obdarowują): Żel do twarzy i matujący kremik. Niedługo dostępne w moim rozdaniu.

Yves Rocher Pure System


Kosmetyki są zbudowane na zasadzie współdziałania dwóch silnych składników. 
Pierwszy to kwas salicylowy-  ma działanie bakteriobójcze, dezynfekuje ale także wpływa na odnawianie się naszej skóry!
Drugi to miąż z aloesu bio- mój kochany aloes i jego genialne działanie! Koryguje niedoskonałości, leczy zmiany zapalne, wpływa na to, aby nie powstawały blizny potrądzikowe. Jednocześnie łagodzi działanie działanie kwasu!

Zacznijmy od żelu:



Kosmetyk jest półprzezroczystym żelem o silnym zapachu, który dokładnie myje twarz, oczyszcza pory i usuwa sebum. Posiada mikrocząsteczki roślinne i dwa składniki, o których pisałam wyżej. Kiedy wylałam na rękę żel, miał średnio gęstą konsystencję a niebieskimi drobinkami. 

Zalety:

Ładnie oczyszcza twarz z resztek makijażu i sebum, nie jest tak ostry jak kosmetyki z kwasem salicylowym, nie powoduje u mnie pieczenia skóry ( jak w przypadku innych kosmetyków z kwasem salicylowym).

Wady:

Nie usuwa makijażu sam, jest dosyć wydajny. Po użyciu skóra jest lekko ściągnięta. Ale może dlatego, że nie mam skóry tłustej.

Składniki: aqua, sodium laureth sulfate, prunus armeniaca seed powder, methylpropanediol, glycerin, hamamelis virginiana floer water, butylene, glycol, cocamidopropyl betaine, acrylates/c10-30 alkyl acrylate crosspolymer, aloe barbadensis leaf juice, phenoxyethanol, salicylic acid, xanthan gum, parfum, sodium hydroxide, allantoin, tetrasodium edta, scutellaria baicalensis root extract, sodium benzoate, potassium sorbate


Krem do twarzy:


Kosmetyk ma matować przez 8 godzin, wygładzać powierzchnię skóry i wpływać na zmniejszenie wyprysków, stanów zapalnych. Zmniejsza blizny po trądziku ( czego przy tak krótkim zastosowaniu nie zauważyłam). Krem nie posiada parabenów i nie zatyka porów!

Zalety:

Lekki i nie obciąża cery, dodatkowo ładnie matuje jak dla mnie tradycyjnie przez 4 godziny! Nie zawiera parabenów! To już ogromny plus, nie szczypie i nie ściąga skóry jak kosmetyki dla nastolatek. 

Wady:

Jak dla mnie lekko dziwny zapach- zbyt salicylowy chociaż kwasu w tym na twarzy nie czuć.

Seria zawiera kilka produktów i przyznam, ze zainteresowały mnie plasterki na wypryski i tonik! Po nie na pewno sięgnę przy następnej wizycie w sklepie! Miałyście może coś z tej serii? A może macie jakiś inny doskonały kosmetyk delikatny do cery z niedoskonałościami!?



Komentarze

  1. Nie spotkałam się z nimi :(
    A recenzja wydaję się fajna więc szkoda, bo chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jutro będzie na nie szansa:)

      Usuń
    2. Ooo :)
      A co do komentarza u mnie:
      Nie wiem, czy znajdziesz kosmetyki Jadwiga gdzieś w drogerii. Ja np. znalazłam kilka rzeczy tej firmy w sklepie z kosmetykami profesjonalnymi, takimi do salonów (zawsze kupuję tam ozdóbki do paznokci i jakoś tak rzuciły mi się w oczy). Na pewno na ich stornie internetowej można zamówić: jadwiga.eu
      A krem polecam i to chyba nie tylko ja, ponieważ czytałam dziś 2 pozytywne opinie i u innych blogerek :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty