czwartek, 12 lipca 2012

Ćwiczenia na bolący kręgosłup

Ostatnio mam problemy z kręgosłupem więc automatycznie zainteresowałam się tematem. Warto stosować je zanim złapie nas ból! Jeżeli siedzimy przed komputerem, albo dźwigamy ciężkie przedmioty, musimy zadbać o nasz kręgosłup. Oto najfajniejszy zestaw ćwiczeń, które znalazłam w Internecie! 
http://backpainphysicaltherapy.net/back-pain-exercises-2/
Ćwiczenia na ból w dolnej części kręgosłupa

http://backpainphysicaltherapy.net/back-pain-exercises-2/
Ćwiczenia na ból w górnym odcinku kręgosłupa

Osobiście polecam jeszcze proste ćwiczenie: Skłony w 4 strony. Stań w niewielkim rozkroku wyprostuj plecy. Wykonuj skłony w prawo i lewo a następnie w przód i w tył. Oczywiście stopniowo a nie od razu 30 powtórzeń.


Macie może jakieś sprawdzone ćwiczenia na bóle kręgosłupa? A może polecacie jakiś dobry portal z ćwiczeniami?



6 komentarzy:

  1. dobrze jest też poleżeć na twardym po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akuratm mi się bardzo przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm a ja uważam, że jeśli coś boli warto się zdiagnozować, bo nie ma ćwiczeń uniwersalnych i możemy sobie nawet pogorszyć stan kręgosłupa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat w moim przypadku wszystko zdiagnozowane- nie ma żadnych zmian, wiec cwiczenia i masaże, a ćwiczenia zawsze pomagają:)

      Usuń
  4. To trafiłaś tematem! Ja ostatnimi miesiącami budzę się z mocnym bólem kręgosłupa i musi upłynąć trochę czasu zanim się rozchodzę i ból minie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy i inspirujący blog :) dodaje do zakładek..będę zaglądać :) duużo do czytania przede mną ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...