Framboise Yves Rocher- urocza malinowa woda toaletowa

Mój wakacyjny poranny zestaw: to balsam Yves Rocher malinowy i woda toaletowa malinowa. Uwielbiam malinki i przypomina mi się słodkie dzieciństwo, kiedy krzewy uginały się pod ciężarem tych czerwonawych owoców. 


Woda toaletowa o zapachu malin to soczystość, lekko kwaśne i słodkie nuty. Maliny z upraw ekologicznych a sam zapach jak najbardziej poranny i naturalny. Jeżeli lubicie takie połączenia pochodzące z natury, ten zapach spodoba się Wam wyjątkowo. Oczywiście są do wyboru wody toaletowe różnych owoców, jest także kokos. Ja jednak zakochałam się w balsamie i wodę toaletową otrzymałam jako gratis przy zebraniu odpowiedniej ilości promocyjnych pieczątek ( kupony promocyjno- zniżkowe wciąż są aktualne i ważne do końca sierpnia:)). 

Całe szczęście w promocji nagrodami są duże buteleczki, jak ta 100 ml a nie miniaturki, które rzecz jasna osobno też można kupić.
Zapach jest dość trwały i starcza tak aż do popołudnia. Później wolę intensywniejsze nuty i konkretne perfumy. Jako miłośniczka zapachów nie mogę bez nich żyć. Ktoś powiedział, że kobiety są jak kwiaty. Dlatego potrzebują pachnieć, jak każdy kwiat powinien.

Komentarze

  1. zawsze jak przechodze obol YR to wstepuje zeby powachac ten zapach :D uwielbiam, mimo ze nie jest drogi to czekam na jakies promocji ale nic nie ma nigdy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty