niedziela, 19 sierpnia 2012

Framboise Yves Rocher- urocza malinowa woda toaletowa

Mój wakacyjny poranny zestaw: to balsam Yves Rocher malinowy i woda toaletowa malinowa. Uwielbiam malinki i przypomina mi się słodkie dzieciństwo, kiedy krzewy uginały się pod ciężarem tych czerwonawych owoców. 


Woda toaletowa o zapachu malin to soczystość, lekko kwaśne i słodkie nuty. Maliny z upraw ekologicznych a sam zapach jak najbardziej poranny i naturalny. Jeżeli lubicie takie połączenia pochodzące z natury, ten zapach spodoba się Wam wyjątkowo. Oczywiście są do wyboru wody toaletowe różnych owoców, jest także kokos. Ja jednak zakochałam się w balsamie i wodę toaletową otrzymałam jako gratis przy zebraniu odpowiedniej ilości promocyjnych pieczątek ( kupony promocyjno- zniżkowe wciąż są aktualne i ważne do końca sierpnia:)). 

Całe szczęście w promocji nagrodami są duże buteleczki, jak ta 100 ml a nie miniaturki, które rzecz jasna osobno też można kupić.
Zapach jest dość trwały i starcza tak aż do popołudnia. Później wolę intensywniejsze nuty i konkretne perfumy. Jako miłośniczka zapachów nie mogę bez nich żyć. Ktoś powiedział, że kobiety są jak kwiaty. Dlatego potrzebują pachnieć, jak każdy kwiat powinien.

1 komentarz:

  1. zawsze jak przechodze obol YR to wstepuje zeby powachac ten zapach :D uwielbiam, mimo ze nie jest drogi to czekam na jakies promocji ale nic nie ma nigdy

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...