Woda toaletowa Comme une Evidence Yves Rocher


Cudowna woda toaletowa. To mój letni zapach. jeszcze wiosną w sklepie dostałam próbeczki zapachu a teraz mam już całą buteleczkę tego uroczego zapachu. przede wszystkim kompozycja zapachowa opiera się na kwiatach, delikatnych a jednak trwałych i intensywnych w swym połączeniu. Uwielbiam ten zapach. Dla mnie idealnie wpasowuje się w te wakacje. Możesz wziąć oddech pełną piersią! Świeżość a jednocześnie kwiatowy urok, który nie dusi!



Kiedy czuję ten zapach to tak jakbym budziła się w ogrodzie pełnym kwiatów, i właśnie takie zamierzenie było w umysłach producentów Yves Rocher. Wschód słońca, delikatność kwiatów i jednocześnie zmysłowość prawdziwej kobiety. Producent podaje, ze jest to rodzaj chypre: mieszanki kwiatowej i drzewnej. Znajdziemy to róże, odrobinę piżma, które nadaje mu trwałość i intensywność, świeżości dodaje rabarbar, mech i paczulka dodają zmysłowości. To subtelny i elegancki zapach.

Miałyście może ten zapach? Co o nim myślicie?

Komentarze

  1. Kupiłam ten zapach i ciągle czuję, jakbym wąchała mydło:( może po kilku dniach się przyzwyczaję, jak do poprzedniego.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty