Idylle Guerlain

I oto, za sprawą Madzi N. spotkało mnie olśnienie deszczem złotych kropel. W moje ręce trafiła najcenniejsze jak dotąd próbeczka perfum, które kompletnie zawładnęły moim noskiem i sercem. Idylle Guerlain to zaraz po dwóch geniuszach Miss Dior Cherie  i Chanel Chance, magia zamknięta w szklanym flakonie! Piękna, lśniąca i świetlista- jakby można ją było zobaczyć. Dlaczego jej jeszcze nie mam- gdy zobaczyłam cenę, nogi mi się ugięły w kolanach. Dlatego próbeczkę moją pilnuję i strzegę jak skarb najcenniejszy.


Nuta głowy: liczi, malina, woda różana, frezja, 
Nuta serca: Jaśmin, konwalia, piwonia, lilia, bez, róża bułgarska
Nuta bazy: Piżmo białe, paczula

Oprócz róży, piżma, szypru z paczuli przenika wszystko doskonałe dobranie i połączenie składników, które otwiera wrażenie świetlistości blasku samego zapachu. Genialne i wyjątkowe. Wzdycham sobie do tego utęsknionego, pięknego flakoniku:)

douglas.pl


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty