Olejek Altera Mandel and Papaya


Teraz czas na olejek do masażu. Szukałam czegoś do włosów- aby dodać do mieszanki, maski. Altera pozbawiona jest większości sztucznych i szkodliwych składników. Poza tym nie jest tu tylko jeden rodzaj olejku. Zawiera kombinację różnych: migdałowego, sezamowego, z pestek winogron, z jojoby, z nasion papai, olej słonecznikowy, sojowy, olej z nasion rącznika, olej z oliwek, olejek kukurydziany, olej avocado, olej z kiełków pszenicy.

Olejek pachnie cudownie. Nie spodziewałam się, że tak będzie upajał. Uwielbiam go. Miał mi służyć jako dodatek do olejowania włosów a stosuję go od czasu do czasu na całe ciało i do masażu. Stał się moim ostatnim ulubieńcem. Przeszukałam wszystkie półki w poszukiwaniu tego olejku do cellulitu ale wciąż pozostaje ukryty. wyglądałam trochę jak nawiedzona, kiedy zrozumiałam, że powiedziałam na głos przeszukując półki: " gdzie jesteś do cholery".

Na razie wystarcza mi ten, zwłaszcza, że jest ORGROMNIE wydajny! Kosztował jakieś 13 zł. Miałyście go? Jakie wrażenia?

Komentarze

  1. kupilam jako ostatni w moim rossmanie. jestem zadowolona, bo m piękny zapach

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty