Avene Hydrance optimale -Dając dostajesz- czyli kosmetycznie niespodziewanie

Już jakiś czas temu postanowiłam stworzyć prezent mojej sis. Zakupiłam wyczekiwany zestaw z odpowiednio przez nią upatrzonej firmy. Nie mam pojęcia co się stało z paczką. Wysłałam go piękne 3 tygodnie temy- nawet ponad a paczka na wyspy ode mnie nie dotarła. Kurcze, nawet od mojej mamy już dotarła. Aż nie chce mi się wierzyć, ze ktoś mógłby ją ukraść. Przecież to nie jakieś wyspy Trzeciego Świata, komuna dawno minęła, przesyłka dobrze zaadresowana- nie pierwszy raz coś jej wysyłam.Jestem tym faktem załamana. Jeśli nie dotrze do Świąt to już z pewnością, ktoś musiał ją zwinąć. 

Nie o perypetiach paczki chciałam pisać ale o gratisie, który przy zakupie prezentu, dostałam ja. Ucieszyło mnie bardzo- zwłaszcza, że jak na próbki kosmetyczne zestaw służył mi bardzo dobrze.


Zestaw Avene- woda do twarzy i dwa kremiki.Zestaw służy mi do dzisiaj. Co prawda wyciskam już resztki ale warto. Apteczny kosmetyk, który mnie naprawdę zachwycił.


Krem do twarzy Avene  Hydrance Optimale MOja opinia

  • krem typowo nawilżający o lekkiej formule. Nie łudźcie się, ze jest to krem do cery tłustej. Chociaż przyznam, że przy mieszanej na dzień ładnie się sprawdził. Doskonale nawilża i nie pozostawia tłustego filmu. Uwaga- przy mrozie trzeba się nim posmarować rano i i odczekać aż wchłonie go skóra- czyli ok. 30 minut.
  • Konsystencja delikatna, troszkę jak emulsja.
  • Zapach delikatny, niedrażniący.
  • Skóra jest świeża, nawilżona. Nie mam pojęcia jak, ale mam wrażenie, ze wpływa także na poprawę kolorytu zmęczonej i niedotlenionej cery. Skóra jest jędrna, gładka:) Szkoda, ze jest go tak malutko!
Krem pod oczy Avene anti Age restructurant 

  • O tę próbkę prosiłam specjalnie" Czy mogłabym dostać coś na pierwsze zmarszczki?" Z mojego strasznego trybu życia- nocne wstawanie nie służy na wygładzenie i rozjaśnienie cieni pod oczami, jakby ktoś miał jeszcze jakieś wątpliwości!
  • Kremik lekko żółtawy, gęstszy od poprzednika ale na pewno nie tłustawy. Wciąż pozostajemy w serii nawilżenia bliskiego emulsjom z dużą zawartością wody.
  • Lekki zapach perfum
  • Ładnie się wchłania, bardzo szybko wnika w skórę. Zwłaszcza taką świeżo umytą, nawet lekko ściągnięta.
  • Daje wrażenie ukojenia- jak kompres na zmęczone oczy. Miły chłód kremu rozchodzi się pod oczami, po moich ciemnych workach:) Skóra staje się mniej napięta i co ciekawe, kremik łagodzi podrażnienia. Przynajmniej u mnie.
  • Niestety nie zauważyłam żadnej redukcji sińców pod oczami. Może w tym stanie pomaga tylko sen?

Woda eau Thermale Avene Cleanance

  • Zachwycił mnie ten substytut toniku i preparatu do demakijażu. Dla mnie rewelacja. Oczyszcza twarz. Ale służy też jako tonizowanie i głębokie nawilżanie cery! 
  • Należy nakładać na skórę i nie spłukiwać. Cera, rzeczywiście wygląda lepiej i jest nawilżona.Butla takiej wody to 400 ml- widziałam w aptece. Rewelacyjna. Kosztuje jakieś 40 zł. Ale do produktów mini raczej nie należy i można dłuuuuugo ją stosować. Z tych wszystkich produktów ten zainteresował mnie najbardziej i prawdę powiedziawszy rozważam zakup całej butli- pewnie w nowym roku. Zobaczę na ile mi starczy!

Komentarze

  1. Nie zdziwiłabym się gdyby paczka zaginęła lub została skradziona, szczególnie w okresie świątecznym. Ludzie naprawdę nie mają wstydu ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, ja teraz mam podobny prezent z paczką, zamówilam leginsy jakis czas temu ii podobno paczka zostala wyslana, ale nie wierze, zeby 2 tygodnie szla..
    a kosmetyki wyglądaja calkiem fajnie;) zaciekawily mnie;)
    zapraszam do mnie na świąteczną wymianę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten Hydrance Optimale, kończę właśnie pełnowymiarowe opakowanie, tyle, że w wersji z SPF 20. Genialny krem, moim zdaniem nadaje się również dla cery tłustej, bo jest bardzo lekki, na zimę może nawet odrobinę za lekki. Ja go bardzo polubiłam i na pewno do niego wrócę, najprawdopodobniej late.
    A jeśli chodzi o paczkę, to niestety jeżeli nie wyślesz czegoś poleconym, to pewności nie masz, że dojdzie ;/ Mi ostatnio zaginęło zamówienie, na szczęście sklep bardzo szybko wysłał przesyłkę po raz kolejny bez żadnych problemów.

    OdpowiedzUsuń
  4. no to mnie nie pocieszyłyście, załamka na całego! Eh, drugi raz tego samego już nie kupię. Gdybym w swoje ręce dostała tego złodzieja to bym mu nogi z d*** powyrywała!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty