Super Beblesh Balm BB triple function SKIN 79 - moja opinia

Kolejna próbeczka koreańskiego kremu BB, tym razem Skin79. Bardzo ładny zapach i muszę przyznać, ze o wiele lepiej sprawdziła się na mojej skórze niż opisany poprzednik grzybkowy. Pewnie też ze względu na dużo jaśniejszy odcień, jaki mi się trafił.


Moja opinia


  • Kremik posiada całą masę witamin A, E, C, F. 
  • Dodatkowo, jak wszystkie kremy BB kryje- nie mocno ale wystarczająco. Jak dla mojej mieszanej cery sprawdził się bardzo dobrze, chociaż nakładając go, miałam wrażenie, że przypomina w konsystencji rozwodniony podkład- może zwyczajnie za dużo go nałożyłam. Po kilku minutach jednak ładnie się rozprowadził i cera była aksamitna.
  • krycie nie za silne, ale ślicznie się skomponował z transparentnym pudrem i różem na policzkach.
  • Cera była rozświetlona  jakby jaśniejsza a przy tym nie miałam wrażenia, jak w poprzednim kremie BB, że się błyszczy!
  • Nie czułam też jakiejś maski na twarzy.Zazwyczaj nie maluję się tak mocno  raczej zakrywam niedoskonałości i cienie pod oczami i miałam obawy, czy taki kremik nie będzie zbyt mnie obciążał. Ale nic takiego nie odczułam. Zaglądając do lustra miałam jednak wrażenie, że mam makijaż.
  • Jak dla mnie świetny! Mogłabym go sobie kupić. Każdy krem testuję dwa dni, wiec mam nadzieję, ze jutro będę miała podobne wrażenia.


Komentarze

Popularne posty