Kolejny Krem BB i Maseczki Koreańskie

Ten kremik rozświetlający okazał się doskonała bazą. ładnie dopasował się do mojej cery a dodatkowo świetnie zgrał się z moim pudrem w Kamieniu Yves Rocher. Razem są po prostu wersją idealna. Najpierw nakładam krem- który wydaje się odrobinę rzadki, ale po wyschnięciu ładnie kryje i rozświetla cerę. Delikatnie ją wybiela- mam taki odcień, który dopasowuje się do mojej skóry perfekcyjnie. 



Oprócz pudru - lekkie przyprószenie a nie nakładanie nie wiadomo jakiego makijażu- nałożyłam z ciekawości róż. Mam wrażenie, że całość makijażu lepiej się trzyma niż na podkładzie. Dzięki pudrowi makijaż dłużej był matowy- ten kremik nie matuje. Ale ten efekt rozjaśnienia i rozświetlenia cery jest cudowny.











Cud miód i orzeszki. Uwielbiam te maseczki. Co prawda dalej testuję kremy BB, ale maseczki są moim numerem 1. Oto mały przegląd tego co na mnie jeszcze czeka:)

Komentarze

  1. nigdy nie słyszałam ani nie czytałam o tych produktach :/

    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty