Aven, krem pod oczy dla noszących soczewki

Kremik, który świetnie nadaje się dla tych, którzy tak jak ja noszą soczewki kontaktowe:) Ja właśnie robiłam kolejną parę okularów, więc nie ma dyskusji jeżeli chodzi o to, dlaczego wolę nosić soczewki. Są bezpieczniejsze:)
 
Kremik  jest produktem dostępnym tylko w aptekach. Firmą zainteresowała mnie siostra, która chciała mieć kilka produktów tej firmy i prosiła mnie o zakup. Zaraziłam się tym lubieniem Aven i sama zostałam fanką tej marki. Kosmetyki mnie nie podrażniają, redukują sińce pod oczami i nie rozmazują się zbytnio, przez co nie dostają się do oczu. Przy noszeniu soczewek skóra wokół oczu jest bardziej zmęczona- nie mam pojęcia dlaczego, przez co bardziej wrażliwa. Dlatego ten produkt okazał się świetny, gdy inne, dobre dotychczasowo zawiodły.
 
 

Komentarze

Popularne posty