Pomysły na ciekawe obiady- mini szaszłyki z bakłążanem

Tutaj moja kreatywna praca na wykałaczkach. Coś innego, z tego co akurat było w lodówce:) Tym razem szaszłyki na wykałaczkach:) Wersja wegetariańska i z kurczakiem. Użyte warzywa to : bakłażan (wcześniej pokrojony posolony, polany oliwą i odstawiony na półgodziny), pieczarki, cebula i papryka. Pieczone na papierze do pieczenia- nie przyklejają się:) Podałam je na ryżu. Niestety tak szybko wszystko zniknęło, że znowu nie zrobiłam zdjęcia gotowego dania! Naprawdę pyszne. Co do bakłażana warto spróbować. Osobiście bardzo go sobie cenię od momentu, kiedy po raz pierwszy przygotowała go dla mnie moja mama. Niektórym wydaje się zbyt gorzki. Wydaje mi się to śmieszne, po prostu mało jest dobrych przepisów, które pokazują jak z tym delikatnym warzywem poradzić sobie w dobry sposób. Dlaczego dobry? Właściwie dobry, czyli, żeby zachowało smak i zdrowotne właściwości. W tej wersji bakłażan rozpływał się w ustach- dosłownie!




Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty